HTML

hobby

Friss topikok

  • Mammaibi: @Vidi Rita: Kedves Rita! Kipróbáltam a maps.google.com -ot. Nagyon megtetszett. Szuper, mikor vég... (2013.03.04. 00:53) Internetes utazás

Címkék

Internetes utazás

2013.02.28. 01:54 Mammaibi

Van egy új szórakozás, ami nagyon izgalmas számomra.

Szerettem az iskolában a földrajz órát. Mindig elképzeltem, hogy éppen amelyik országról  tanulunk, én ott járok, sétálok valamelyik város egyik utcáján. Ha van tengerpartja, akkor én ott napozok, vagy heverészek a homokos parton és bámulom a hatalmas vizet...

Utazni több okból sem tudok, ezért sikerült kitalálnom az internetes utazást.

1.

Kikeresek egy országot a neten. Megnézem az országról készült képeket és ha elég érdekesnek, szépnek tartom, akkor jobban beleásom magam. Adatokat gyűjtök. Főleg a közigazgatás érdekel. Feltérképezem a régiókat, megyéket. Megnézem  a falvakat, városokat.

Mappákat készítek, ide gyűjtöm a képeket, a hozzájuk tartozó leírásokkal, adatokkal együtt.

2.

Ha hallok, látok egy országról, szigetről valami érdekeset, azonnal megkeresem a neten.

Mappákat készítek, és csak a képeket töltöm ide. Egy városról akár több százat, ezret is.

Mindkét utazásom hatalmas élményt jelent. Nagyon szeretem nézegetni ezeket a képeket. Bármikor, bárhonnan tudom növelni a képek számát, bővíteni a leírásokat, újabb adatokat hozzáírni.

Néha leülök a gép elé és csak nézegetem cél nélkül ezeket a képeket és olyan csodákat élek át, hogy azt elmondani sem lehet!

2 komment

Címkék: utazás földrajz

A bejegyzés trackback címe:

https://mammaibi.blog.hu/api/trackback/id/tr95109308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2013.02.28. 08:49:18

A maps.google.com -ot próbáltad már?
Ha nagyon ráközelítesz a műholdképeken a városokra, akkor 3 dimenzióban láthatod az utcákat, házakat, az egész környéket.

Mammaibi 2013.03.04. 00:53:31

@Vidi Rita:
Kedves Rita!
Kipróbáltam a maps.google.com -ot. Nagyon megtetszett. Szuper, mikor végig sétálhatok egy utcán, és nem is vagyok ott. Megnéztem azokat a városokat, ahol már megfordultam. Hatalmas élmény volt. Köszönöm szépen.
süti beállítások módosítása